|  Inloggen

Hartelijk welkom op deze  afgeschermde website voor alle vrijwilligers FNV-vertegenwoordigingen en FNV Lokaal

De site is toegankelijk voor FNV-vertegenwoordigers in Kamers van Koophandel, Ontslagadviescommissies en Regionale raden arbeidsmarkt sociaal economisch en de leden van Lokaal FNV.

De website is afgeschermd voor derden en alleen toegankelijk met een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.

Voor de FNV Vertegenwoordigingen en Lokaal FNV zijn aparte onderdelen op deze site ingericht, bijvoorbeeld een activiteitenkalender, informatie over door de FNV georganiseerde bijeenkomsten/scholingen, publicaties e.d.  Afhankelijk van de functie als vrijwilliger heeft men toegang tot één of meer van die onderdelen.

Reageren op deze site kan via vrijwilligers@vc.fnv.nl.

Het onderdeel Belastingservice van deze site wordt sinds 1-1-2012 NIET meer bijgewerkt. De informatie over FNV Belastingservice is voor vrijwilligers van FNV Belastingservice met een inlogaccount te vinden op https://belastingservice.fnv.nl.

Met vriendelijke groet,
medewerkers FNV