|  Inloggen

Hartelijk welkom op deze  afgeschermde website voor alle vrijwilligers FNV-vertegenwoordigingen en FNV Lokaal

Het onderdeel Belastingservice van deze site wordt vanaf 1 januari 2012 NIET meer bijgewerkt. De informatie over de FNV Belastingserivice is voor de Vrijwilligers van de FNV Belastingservice met een inlogaccount, te vinden op https://belastingservice.fnv.nl

Deze site is toegankelijk voor alle vrijwilligers van de FNV Belastingservice, voor de FNV-vertegenwoordigers in Kamers van Koophandel, Ontslagadviescommissies en Regionale raden arbeidsmarkt sociaal economisch en de leden van FNV Lokaal. De website is afgeschermd voor derden en alleen toegankelijk met een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.

Voor de FNV Vertegenwoordingen en FNV Lokaal zijn aparte onderdelen op deze site ingericht. Afhankelijk van uw functie als vrijwilliger heeft u toegang tot één of meer van die onderdelen.

We hopen van harte dat u erg veel plezier zult hebben van deze site en dat de gepubliceerde informatie een bijdrage zal leveren aan uw zinvolle en zo belangrijke vrijwilligerswerk.

Uw eventuele reactie over deze site kunt u sturen naar: vrijwilligers@vc.fnv.nl

Met vriendelijke groet,
medewerkers FNV vakcentrale